Palvelumuotoilun perusteet -koulutus

Tutustu palvelumuotoilun periaatteisiin ja työkaluihin yhden päivän intensiivisessä valmennuksessa. Koulutuksessa opit ymmärtämään mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan, millainen on palvelumuotoiluprosessi ja mitkä ovat asiakaslähtöisen kehittämisen periaatteet.

Saat myös käsityksen palvelumuotoilun keskeisimmistä menetelmistä ja työkaluista sekä ymmärrät, kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossa.

Koulutus on tarkoitettu palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.

Kesto: 1 päivä

Sisältö

  • Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
  • Asiakasymmärryksen kerääminen
  • Palvelumuotoilun työvälineet
  • Prototyyppien kehittäminen
  • Käyttäjäkokemuksen mallintaminen

Tutustu tarkemmin ja ilmoittaudu mukaan!

Katso myös: