Palvelumuotoilua ylimmälle johdolle

Ylimmän johdon rooli palvelumuotoilun käyttöönotossa on ratkaisevaa. Mitä vahvemman tuen johto voi palvelumuotoilutyöhön antaa, sitä paremmin työstä saadaan hyöty irti.

Tarjoamme palveluliiketoiminnan parissa toimivien yritysten ylimmälle johdolle palvelumuotoilun lyhyen oppimäärän, jonka myötä päättäjät pystyvät arvioimaan mitä palvelumuotoilu on ja sopiiko se meille?

Sisältö

  • What is Service Design? – Mitä palvelumuotoilu on ja voisiko siitä olla hyötyä meille?
  • Why Service Design? – Miksi palvelumuotoilusta on tullut hitti?
  • Process of Service Design – Miten palvelumuotoilu eroaa perinteisestä palvelukehittämisestä?
  • 3 fundamental SD tools – Palvelumuotoilun työkaluja, esim. customer journey, co-creation workshop ja nopea protoilu. Case-esimerkkejä
  • Business implications – Miten meidän yrityksemme voisi palvelumuotoilua hyödyntää?

Kesto: Kaksi tuntia (Johdantoluento + keskustelu)
Osallistujamäärä: 1-20
Kouluttajat: Suomen johtavat palvelumuotoilijat

Katso myös: